Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Ανανεωμένο 2 years ago από guesteasy support

H παροχή της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης των πελατών μας βρίσκεται στο κέντρο όλων των υπηρεσιών μας. 


Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί από 08.00 το πρωί έως τις 03.00 τα ξημερώματα. 19 ώρες την ημέρα. Οι τρόποι επικοινωνίας είναι:

  • Αποστολή μηνύματος από την σελίδα που βρίσκεστε τώρα (πάνω δεξιά)
  • Αποστολή μηνύματος μέσα από το live chat ή σελίδα επικοινωνίας μέσω της κεντρικής μας σελίδας 
Η guesteasy ως startup έχει περιορισμένη δυνατότητα να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών της και των ενδιαφερόμενων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. Οι πρώτες επιλογές επαφής μαζί μας μέσω email η σελίδες επικοινωνίας συνήθως είναι και οι πιο γρήγορες
Αν είστε ήδη πελάτης της guesteasy όταν αποστέλετε το μήνυμα ή ερώτημά σας, για την γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, αναφέρετε τον 9ψήφιο κωδικό ge της οικίας σας στο μήνυμά σας μέσω email
Αν ενδιαφέρεστε να ενημερωθείτε περαιτέρω για τις υπηρεσίες μας και επιθυμείτε να σας καλέσουν από το τμήμα πωλήσεων της guesteasy, παρακαλώ πρώτα συμπληρώστε αυτή τη φόρμα! Αμέσως μετά, θα προγραμματιστεί από το ανάλογο τμήμα η ημέρα και ώρα που θα σας καλέσουν στο κινητό σας τηλέφωνο.

Πως τα πηγαμε;