Τί θα χρειαστούμε για την έναρξη διαχείρισης μίας οικίας στο πακέτο Full;

Ανανεωμένο 1 year ago από guesteasy support

Για την σωστή οργάνωση όλων των πολύπλοκων διαδικασιών που απαιτούνται για την σωστή διαχείριση της οικίας σας στο πακέτο full, μετά την υπογραφή και έναρξη του πακέτου, ένα μέλος της guesteasy θα σας καλέσει ώστε να επισκεφτεί τον χώρο σας για τις παρακάτω εργασίες.

  • Παραλαβή κλειδιών | Θα χρειαστούμε 4 σετ κλειδιά της οικίας για την σωστή και γρήγορη διαχείρισή της, το checkin και καθαρισμό της. Το ίδιο για την κύρια είσοδο εφόσον βρίσκεται σε πολυκατοικία και όλους τους άλλους χώρους που θα έχουμε πρόσβαση
  • Το σπίτι να είναι εξοπλισμένο με ικανοποιητικό αριθμό κλινοσκεπασμάτων και πετσετών. (Πατήστε εδώ για να δείτε απαιτήσεις όσον αφορά προδιαγραφές οικίας)
  • Το σπίτι να είναι εξοπλισμένο με τα απαραίτητα είδη καθαρισμού για όλες τις επιφάνειες και χρήσεις
  • Να υπάρχει χώρος (ντουλάπα / αποθήκη) ο οποίος να κλειδώνει για την αποθήκευση των έξτρα κλινοσκεπασμάτων και αναλώσιμων που θα προμηθεύουμε την οικία σας για την σωστή της διαχείριση.

Όταν φτάσουμε στον χώρο θα ρωτήσουμε ορισμένες επιπλέον πληροφορίες για την οικία σας

Συγκεκριμένα:

  • Σε ποιο σημείο βρίσκεται ο ηλεκτρικός πίνακας
  • Πώς ζεσταίνει το νερό; (ηλιακός ή θερμοσίφωνας και ποια η διαδικασία)
  • Αν υπάρχει κουτί πρώτων βοηθειών και σε ποιο σημείο βρίσκεται
  • Αν υπάρχει πυροσβεστήρας και σε ποιο σημείο βρίσκεται
  • Αριθμός κλινοσκεπασμάτων και πετσετών που είναι διαθέσιμος στην οικία σας και που αποθηκεύονται
  • Αν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα στην οικία που θα πρέπει να δώσουμε επιπλέον προσοχή ή θα χρειάζεται να ενημερώνονται γι' αυτό οι επισκέπτες σας;
  • Το σημείο που βρίσκεται το router της ίντερνετ σύνδεσης της οικίας σας καθώς και το SSID / PASSWORD αυτής
  • Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία κρίνει το μέλος της guesteasy ότι πρέπει να γνωρίζει

Πως τα πηγαμε;