Τι ειδοποιήσεις λαμβάνω μετά από μία κράτηση ώστε να προετοιμαστώ για την υποδοχή του επισκέπτη μου;

Ανανεωμένο 1 year ago από guesteasy support

Μετά από κάθε κράτηση όλοι οι εμπλεκόμενοι με την διαδικασία λαμβάνουν μία σειρά από ειδοποιήσεις αυτόματα από το σύστημά μας ώστε να γνωρίζουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Τα επίπεδα ειδοποιήσεων κατά σειρά λήψης έχουν ως εξής:

  • Ειδοποίηση κράτησης (1)
Δευτερόλεπτα μετά την επίτευξη επιβεβαιωμένης κράτησης, ο ιδιοκτήτης της οικίας λαμβάνει την πρώτη ενημέρωση σε sms και email του. Η ειδοποίηση μέσω sms σας ενημερώνει ότι έχετε κράτηση και σας προτρέπει να ελέγξετε το email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην guesteasy ώστε να βρείτε τις υπόλοιπες πληροφορίες, οι οποίες είναι: (α) Ονοματεπώνυμο μισθωτή, (β) πλατφόρμα κράτησης και κωδικός κράτησης, (γ) ημέρες κράτησης, (δ) αναφορά ποσών αναλυτικά, (ε) σύνολο ατόμων, (ζ) ονομασία οικίας και κωδικός guesteasy της οικίας σας.
Παράλληλα ειδοποίηση μέσω email και sms λαμβάνουν και τα άτομα που μας έχετε καθορίσει ως υπεύθυνα για το checkin και τον καθαρισμό/προετοιμασία της οικίας σας,  ή εσωτερικά οι συνεργάτες της guesteasy που έχουν αναλάβει την εν λόγω εργασία αν βρίσκεστε στο πακέτο flex, zen ή full


  • Ειδοποίηση μέσω google calendar (2)
Για τους πελάτες μας που διαθέτουν λογαριασμό gmail και google calendar, δημιουργούμε event σε ημερολόγιο οικίας σας που έχει δημιουργηθεί γι' αυτόν τον σκοπό και κοινοποιείται στο google calendar σας. Παράλληλα με την κοινοποίηση στο ημερολόγιο σας, λαμβάνετε και ενημέρωση στο email σας από το google calendar.
Παράλληλα event δημιουργείται και στα ημερολόγια των υπεύθυνων που μας έχετε δηλώσει για το checkin και τον καθαρισμό της οικίας σας


  • Ειδοποίηση ενημέρωσης checkin μέσω google calendar (3)
Αμέσως μετά την επίτευξη μίας κράτησης, η guesteasy ζητάει από τον επισκέπτη σας να μας ενημερώσει για την ώρα άφιξής του και άλλες χρήσιμες για το checkin πληροφορίες. Μόλις λάβουμε τα απαραίτητα στοιχεία, ενημερώνεται το event στο calendar της οικίας σας και λαμβάνετε αυτόματα ανανέωση ειδοποίησης με τα επιπλέον στοιχεία όπως (α) στοιχεία επικοινωνίας μισθωτή, (β) ώρα άφιξης την ημέρα του check-in, (γ) αριθμός πτήσης και άλλα
Επίσης ειδοποίηση λαμβάνουν: (α) ο δηλωμένος από εσάς (ή εσωτερικά εκπρόσωπος της guesteasy) υπεύθυνος του checkin για την οικία σας, (β) ο δηλωμένος από εσάς (ή εσωτερικά εκπρόσωπος της guesteasy) υπεύθυνος καθαρισμού / προετοιμασίας οικίας ώστε να επισκεφτεί την οικία σας για τον καθαρισμό και turnover/προετοιμασία αυτής για την επόμενη κράτηση αμέσως μετά το check-out


  • Υπενθύμιση checkin (4)
Περίπου 5 ημέρες πριν την άφιξη του επισκέπτη σας λαμβάνετε (είτε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος checkin αν είναι άλλος από τον ιδιοκτήτη) email υπενθύμισης. Δεύτερο email υπενθύμισης λαμβάνετε περίπου 24 ώρες πριν την ημέρα άφιξης. Στα email αυτά συμπεριλαμβάνονται σημαντικές πληροφορίες για την δήλωση της κράτησης σας στο taxisnet όπως ενδεικτικά: (α) χώρα προέλευσης, (β) αριθμός διαβατηρίου μισθωτή αλλά επίσης και ενημέρωση περί την ώρα άφιξης


  • Ειδοποίηση πληρωμής (5)
Όταν τα χρήματα της κράτησής σας προωθηθούν στον λογαριασμό που μας έχετε δηλώσει (paypal ή iban), λαμβάνετε email ειδοποίησης πληρωμής και εκτέλεσης εργασίας μεταφοράς ποσού. Επίσης λαμβάνετε το αντίστοιχο παραστατικό της guesteasy στο email σας είτε αμέσως μετά την ειδοποίηση πληρωμής ή συγκεντρωτικά για όλες τις κρατήσεις σας στο τέλος του μήνα


  • Συγκεντρωτικά (6)
Μία ημέρα μετά το checkout λαμβάνετε email με τα συγκεντρωτικά στοιχεία της κράτησης σας στο email σας


Σημειώστε ότι στην σπάνια περίπτωση που ο επισκέπτης σας δεν μας έχει ενημερώσει για την ώρα άφιξής του εγκαίρως , η guesteasy προσπαθεί να λάβει τις απαραίτητες πληροφορίες μέχρι και 24 ώρες πριν την ημέρα άφιξης. Σε περίπτωση όμως που ο επισκέπτης σας, παρά τις προσπάθειές μας δεν έχει φροντίσει για την έγκυρη ενημέρωση σας, τότε οι ειδοποιήσεις που θα λάβετε στο 4ο στάδιο θα περιέχουν κενά πεδία

Σε αυτή την περίπτωση και εφόσον βρίσκεστε στο πακέτο FAST της guesteasy, εάν έχει φτάσει η ημέρα άφιξης του επισκέπτη σας, είναι ευθύνη του ιδιοκτήτη είτε να επικοινωνήσει μαζί του στα στοιχεία επικοινωνίας που θα σας έχουν κοινοποιηθεί ή να περιμένετε να επικοινωνήσει αυτός μαζί σας στα στοιχεία επικοινωνίας σας που του εχουν κοινοποιηθεί (περισσότερα εδώ) . Σε περίπτωση που παραμένει κενό το πεδίο του αρ. διαβατηρίου, τότε πολύ πιθανόν ο επισκέπτης σας να αρνήθηκε να μας το προσκομίσει μέσω online διαδικασίας. Θυμηθείτε να του το ζητήσετε κατά την άφιξή του. Εάν η οικία σας έχει ενταχθεί σε οποιοδήποτε άλλο πακέτο της guesteasy τότε εκπρόσωπος μας που είναι υπεύθυνος για το checkin στην οικία σας συνεχίζει τις προσπάθειες 24 ώρες το 24ωρο για την σωστή εκτέλεση της εργασίας!

Πως τα πηγαμε;