Guesteasy Support
  • Guesteasy Knowledge Base
  • Γενικές πληροφορίες
    • Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχει η guesteasy;
    • Ποια πακέτα διαχείρισης προσφέρετε;
    • Ποιες είναι οι προδιαγραφές ώστε να μπορέσει η οικία μου να συμπεριληφθεί στα πακέτα της guesteasy;
    • Τί εξοπλισμό και παροχές χρειάζεται η οικία μου;
    • Πόσα έσοδα μπορώ να αναμένω από την ενοικίαση της οικίας μου;
    • Σε ποιες πλατφόρμες καταχωρεί η guesteasy την οικία μου;
    • Ποια είναι τα ποσοστά που κρατάει κάθε πλατφόρμα μετά από μία κράτηση;
    • Πόσες μέρες τον χρόνο επιτρέπεται να διαθέτω την οικία μου προς βραχυπρόθεσμη αστική μίσθωση;
    • Ποιες είναι οι πολιτικές ακύρωσης που εφαρμόζονται σε κάθε πλατφόρμα;
  • Έναρξη συνεργασίας
    • Έχω συμπληρώσει φόρμα ενδιαφέροντος. Πότε αναμένεται να επικοινωνήσετε μαζί μου;
    • Τρόπος καταχώρησης της οικίας σας
    • Τί πρέπει να προσέξω για την σωστή φωτογράφηση της οικίας μου;
    • Πώς μπορώ να στείλω τις φωτογραφίες της οικίας μου σε εσάς μέσω του wetransfer;
    • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία επαγγελματικής φωτογράφησης που προσφέρετε;
    • Τί θα χρειαστούμε για την έναρξη διαχείρισης μίας οικίας στο πακέτο Full;
  • Διαχείριση οικίας
    • Η οικία μου είναι ήδη καταχωρημένη στο airbnb. Μπορείτε να αναλάβετε το προφίλ μου;
    • Μπορώ να διαχειρίζομαι εγώ το ημερολόγιο της οικίας μου και να έχω πρόσβαση σε κεντρικό dashboard;
    • Δημιουργία airbnb λογαριασμού, πρώτης καταχώρησης και co-host λειτουργία
    • Πώς πληρώνομαι μετά από κράτηση;
    • Τί είναι το paypal και πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό σε αυτό;
    • Τι ειδοποιήσεις λαμβάνω μετά από μία κράτηση ώστε να προετοιμαστώ για την υποδοχή του επισκέπτη μου;
    • Τί πρέπει να κάνω αν δεν έχω πληροφορηθεί για την ώρα άφιξης του επισκέπτη μου;
  • Φορολογικές / λογιστικές πληροφορίες
    • Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Πληροφορίες όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Co-host ή απλό πακέτο διαχείρισης; Ποια τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα;
    • Νόμος 5073/2023 για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Powered by GitBook
On this page
  1. Διαχείριση οικίας

Τί πρέπει να κάνω αν δεν έχω πληροφορηθεί για την ώρα άφιξης του επισκέπτη μου;

Στην περίπτωση που δεν έχετε λάβει ενημέρωση άφιξης του επισκέπτη σας από τις ειδοποιήσεις της guesteasy, παρακαλω ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Σε περίπτωση που μεσολαβούν λιγότερες από 4 ημέρες από την ημέρα άφιξης:

  1. Ενημερώστε μας μέσω email. Αφήστε το ερώτημά σας επισυνάπτοντας τον κωδικό της κράτησης. Η guesteasy θα σας στείλει απάντηση αφού πρώτα έρθει σε επαφή με τον επισκέπτη σας.

  2. Στην σπάνια περίπτωση που δεν λάβετε ενημέρωση άφιξης έως και 24 ώρες πριν την ημέρα άφιξης του επισκέπτη σας, σημαίνει ότι αυτός δεν κατάφερε να μας ενημερώσει εγκαίρως. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στα στοιχεία επικοινωνίας που σας έχουμε αποστείλει ή να περιμένετε να έρθει αυτός σε επαφή μαζί σας.

Σημειώστε ότι τα παραπάνω ιχύουν μόνο για όσες οικίες βρίσκονται στο πακέτο FAST στο οποίο η ευθύνη του checkin και του καθαρισμού της οικίας ανήκει στον ιδιοκτήτη. Σε όλα τα υπόλοιπα πακέτα (FLEX, FULL) η guesteasy διαθέτει 24/7 άτομο διαθέσιμο για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη σας!



PreviousΤι ειδοποιήσεις λαμβάνω μετά από μία κράτηση ώστε να προετοιμαστώ για την υποδοχή του επισκέπτη μου;NextΦορολογικές / λογιστικές πληροφορίες

Last updated 3 years ago