Τί πρέπει να κάνω αν δεν έχω πληροφορηθεί για την ώρα άφιξης του επισκέπτη μου;
Στην περίπτωση που δεν έχετε λάβει ενημέρωση άφιξης του επισκέπτη σας από τις ειδοποιήσεις της guesteasy, παρακαλω ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Σε περίπτωση που μεσολαβούν λιγότερες από 4 ημέρες από την ημέρα άφιξης:
Ενημερώστε μας μέσω email. Αφήστε το ερώτημά σας επισυνάπτοντας τον κωδικό της κράτησης. Η guesteasy θα σας στείλει απάντηση αφού πρώτα έρθει σε επαφή με τον επισκέπτη σας.
Στην σπάνια περίπτωση που δεν λάβετε ενημέρωση άφιξης έως και 24 ώρες πριν την ημέρα άφιξης του επισκέπτη σας, σημαίνει ότι αυτός δεν κατάφερε να μας ενημερώσει εγκαίρως. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στα στοιχεία επικοινωνίας που σας έχουμε αποστείλει ή να περιμένετε να έρθει αυτός σε επαφή μαζί σας.
Σημειώστε ότι τα παραπάνω ιχύουν μόνο για όσες οικίες βρίσκονται στο πακέτο FAST στο οποίο η ευθύνη του checkin και του καθαρισμού της οικίας ανήκει στον ιδιοκτήτη. Σε όλα τα υπόλοιπα πακέτα (FLEX, FULL) η guesteasy διαθέτει 24/7 άτομο διαθέσιμο για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη σας!
Last updated