Guesteasy Support
  • Guesteasy Knowledge Base
  • Γενικές πληροφορίες
    • Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχει η guesteasy;
    • Ποια πακέτα διαχείρισης προσφέρετε;
    • Ποιες είναι οι προδιαγραφές ώστε να μπορέσει η οικία μου να συμπεριληφθεί στα πακέτα της guesteasy;
    • Τί εξοπλισμό και παροχές χρειάζεται η οικία μου;
    • Πόσα έσοδα μπορώ να αναμένω από την ενοικίαση της οικίας μου;
    • Σε ποιες πλατφόρμες καταχωρεί η guesteasy την οικία μου;
    • Ποια είναι τα ποσοστά που κρατάει κάθε πλατφόρμα μετά από μία κράτηση;
    • Πόσες μέρες τον χρόνο επιτρέπεται να διαθέτω την οικία μου προς βραχυπρόθεσμη αστική μίσθωση;
    • Ποιες είναι οι πολιτικές ακύρωσης που εφαρμόζονται σε κάθε πλατφόρμα;
  • Έναρξη συνεργασίας
    • Έχω συμπληρώσει φόρμα ενδιαφέροντος. Πότε αναμένεται να επικοινωνήσετε μαζί μου;
    • Τρόπος καταχώρησης της οικίας σας
    • Τί πρέπει να προσέξω για την σωστή φωτογράφηση της οικίας μου;
    • Πώς μπορώ να στείλω τις φωτογραφίες της οικίας μου σε εσάς μέσω του wetransfer;
    • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία επαγγελματικής φωτογράφησης που προσφέρετε;
    • Τί θα χρειαστούμε για την έναρξη διαχείρισης μίας οικίας στο πακέτο Full;
  • Διαχείριση οικίας
    • Η οικία μου είναι ήδη καταχωρημένη στο airbnb. Μπορείτε να αναλάβετε το προφίλ μου;
    • Μπορώ να διαχειρίζομαι εγώ το ημερολόγιο της οικίας μου και να έχω πρόσβαση σε κεντρικό dashboard;
    • Δημιουργία airbnb λογαριασμού, πρώτης καταχώρησης και co-host λειτουργία
    • Πώς πληρώνομαι μετά από κράτηση;
    • Τί είναι το paypal και πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό σε αυτό;
    • Τι ειδοποιήσεις λαμβάνω μετά από μία κράτηση ώστε να προετοιμαστώ για την υποδοχή του επισκέπτη μου;
    • Τί πρέπει να κάνω αν δεν έχω πληροφορηθεί για την ώρα άφιξης του επισκέπτη μου;
  • Φορολογικές / λογιστικές πληροφορίες
    • Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Πληροφορίες όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Co-host ή απλό πακέτο διαχείρισης; Ποια τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα;
    • Νόμος 5073/2023 για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Powered by GitBook
On this page
  • Airbnb
  • VRBO/Homeaway και Expedia
  • Booking
  1. Γενικές πληροφορίες

Ποιες είναι οι πολιτικές ακύρωσης που εφαρμόζονται σε κάθε πλατφόρμα;

PreviousΠόσες μέρες τον χρόνο επιτρέπεται να διαθέτω την οικία μου προς βραχυπρόθεσμη αστική μίσθωση;NextΈναρξη συνεργασίας

Last updated 1 year ago

Κάθε πλατφόρμα έχει την δική της πολιτική ακύρωσης και η guesteasy εφαρμόζει ειδικούς κανόνες ανά στάδια κάθε οικίας.

Airbnb

Στην Airbnb εφαρμόζουμε μια αυστηρή πολιτική ακύρωσης (strict) ή αυστηρή με έξτρα επιλογή μη επιστρεπτέα (strict/non-refundable) . Στην αυστηρή πολιτική ακύρωσης παρέχεται δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης εντός 48 ωρών από την στιγμή της κράτησης, εφόσον μεσολαβούν από την επιβεβαίωση της κράτησης τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την άφιξη. Μετά την παρέλευση των 48 ωρών, εάν ο επισκέπτης ακυρώσει μέχρι και 7 ημέρες πριν την άφιξη, δικαιούται επιστροφή του 50% του ποσού. Ακυρώσεις που γίνονται λιγότερο από 7 ημέρες πριν την άφιξη οδηγούν στην απώλεια του συνόλου του ποσού. Αν η κράτηση ακολουθεί μια πολιτική ακύρωσης non-refundable, ο πελάτης λαμβάνει έκπτωση 10% στο συνολικό ποσό της κράτησης, αλλά σε περίπτωση ακύρωσης, το ποσό δεν επιστρέφεται. Υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις όπου η Airbnb μπορεί να αποφασίσει την πλήρη επιστροφή χρημάτων, ανεξάρτητα από την πολιτική ακύρωσης, όπως σε περίπτωση θανάτου ή σοβαρής ασθένειας.

Για συγκεκριμένες οικίες - ενδέχεται να εφαρμοστεί πολιτική ακύρωσης Firm ή Firm/Non Refundable. Η Firm δίνει δικαίωμα για full refund σε μία κράτηση μέχρι και 30 ημέρες πριν την ημέρα άφιξης. Από τις 30 ημέρες πριν την άφιξη έως και τις 7 ημέρες πριν την άφιξη, ισχύει 50% refund και από τις 7 ημέρες πριν την άφιξη έως την ημέρα άφιξης, no refund.

VRBO/Homeaway και Expedia

Στην πλατφόρμα της VRBO/Homeaway και της Expedia εφαρμόζεται πολιτική ακύρωσης 60 ημερών ή κλιμακωτή πολιτική ακύρωσης. Αν ακυρώσει ο επισκέπτης σας 60+ πριν την ημέρα άφιξης του, επιστρέφεται το 100% του ποσού κράτησης. Αν ακυρώσει σε 60 έως 30 ημέρες πριν την ημέρα άφιξής του, επιστρέφεται το 50% του ποσού. Μετά το σημείο αυτό όλο το ποσό σε περίπτωση ακύρωσης είναι μη επιστρέψιμο. Στην κλιμακωτή πολιτική ακύρωσης, για καταχωρήσεις στην VRBO εφαρμόζονται επιπλέον πιο ελαστικές πολιτικές ακύρωσης σε low ή off season περίοδο διαμονής.

Booking

Στην πλατφόρμα της Βooking εφαρμόζεται (ανάλογα με την οικία) είτε πολιτική non refundable ή πολιτική strict η οποία έχει ως εξής: Αν ακυρώσει ο επισκέπτης σας μέχρι 30 ημέρες πριν την άφιξη, του επιστρέφεται το 50%. Αν ακυρώσει 30 ή λιγότερες ημέρες πριν την ημέρα άφιξης χάνει το 100% του ποσού. Ισχύουν ειδικές περιπτώσεις όπου η booking μπορεί να αποφασίσει να του επιστραφούν όλα τα χρήματα ανεξαρτήτως συνθηκών. Για παράδειγμα σε περίπτωση θανάτου ή σοβαρής ασθένειας. Σε ορισμένες έκτακτες περιπτώσεις όπου το τμήμα κρατήσεων θεωρήσει απαραίτητο, στη booking μπορεί να εφαρμοστεί flexible πολιτική ακύρωσης με επιστροφή 100% του ποσού κράτησης σε περίπτωση ακύρωσης.

Όλες οι παραπάνω πολιτικές ακυρώσεων, ενδέχεται υπό ειδικές περιπτώσεις, να παρακαμφθούν απο τις πλατφόρμες και να προχωρήσει σε full refund.

Η guesteasy κατόπιν περίπτωσης, με βάση τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε οικίας, παροχές, ανταγωνισμό, τοποθεσία και κατηγορία της, ενδέχεται να εφαρμόσει ανά πλατφόρμα, πιο flexible πολιτικές ακύρωσης, όπως την Firm (100% refund για ακυρώσεις έως 30 ημερών πριν την ημέρα άφιξης) ή ακόμα και ελεύθερες ακυρώσεις.