Guesteasy Support
  • Guesteasy Knowledge Base
  • Γενικές πληροφορίες
    • Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχει η guesteasy;
    • Ποια πακέτα διαχείρισης προσφέρετε;
    • Ποιες είναι οι προδιαγραφές ώστε να μπορέσει η οικία μου να συμπεριληφθεί στα πακέτα της guesteasy;
    • Τί εξοπλισμό και παροχές χρειάζεται η οικία μου;
    • Πόσα έσοδα μπορώ να αναμένω από την ενοικίαση της οικίας μου;
    • Σε ποιες πλατφόρμες καταχωρεί η guesteasy την οικία μου;
    • Ποια είναι τα ποσοστά που κρατάει κάθε πλατφόρμα μετά από μία κράτηση;
    • Πόσες μέρες τον χρόνο επιτρέπεται να διαθέτω την οικία μου προς βραχυπρόθεσμη αστική μίσθωση;
    • Ποιες είναι οι πολιτικές ακύρωσης που εφαρμόζονται σε κάθε πλατφόρμα;
  • Έναρξη συνεργασίας
    • Έχω συμπληρώσει φόρμα ενδιαφέροντος. Πότε αναμένεται να επικοινωνήσετε μαζί μου;
    • Τρόπος καταχώρησης της οικίας σας
    • Τί πρέπει να προσέξω για την σωστή φωτογράφηση της οικίας μου;
    • Πώς μπορώ να στείλω τις φωτογραφίες της οικίας μου σε εσάς μέσω του wetransfer;
    • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία επαγγελματικής φωτογράφησης που προσφέρετε;
    • Τί θα χρειαστούμε για την έναρξη διαχείρισης μίας οικίας στο πακέτο Full;
  • Διαχείριση οικίας
    • Η οικία μου είναι ήδη καταχωρημένη στο airbnb. Μπορείτε να αναλάβετε το προφίλ μου;
    • Μπορώ να διαχειρίζομαι εγώ το ημερολόγιο της οικίας μου και να έχω πρόσβαση σε κεντρικό dashboard;
    • Δημιουργία airbnb λογαριασμού, πρώτης καταχώρησης και co-host λειτουργία
    • Πώς πληρώνομαι μετά από κράτηση;
    • Τί είναι το paypal και πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό σε αυτό;
    • Τι ειδοποιήσεις λαμβάνω μετά από μία κράτηση ώστε να προετοιμαστώ για την υποδοχή του επισκέπτη μου;
    • Τί πρέπει να κάνω αν δεν έχω πληροφορηθεί για την ώρα άφιξης του επισκέπτη μου;
  • Φορολογικές / λογιστικές πληροφορίες
    • Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Πληροφορίες όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Co-host ή απλό πακέτο διαχείρισης; Ποια τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα;
    • Νόμος 5073/2023 για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Powered by GitBook
On this page
  • Για οικίες που διαχειριζόμαστε με το μοντέλο μέσω μισθωτηρίου
  • Για οικίες που διαχειριζόμαστε με το μοντέλο co-host
  • Πότε αποδεσμεύουν οι πλατφόρμες πληρωμές μίας κράτησης
  1. Διαχείριση οικίας

Πώς πληρώνομαι μετά από κράτηση;

Μετά την εφαρμογή του νόμου 5073/2023, κάθε κράτηση επιβαρύνεται με φόρο παρεπιδημούντων στο 0.5% του ποσού κράτησης. Αυτό το ποσό αφαιρείται από το τελικό ποσό κράτησης, ώστε η Guesteasy να μην λαμβάνει ποσοστό από αυτό, καθώς αποτελεί φόρο που ο δικαιούχος του εισοδήματος οφείλει να αποδώσει αυτούσιο.

Λόγω αυτής της αλλαγής, το αυτόματο payment routing από την πλατφόρμα της Airbnb δεν είναι πλέον εφικτό, καθώς η ποσόστωση και η δρομολόγηση εφαρμόζεται στο συνολικό ποσό και όχι στο συνολικό μείον τον φόρο παρεπιδημούντων. Αυτό σημαίνει ότι οι πληρωμές από την Airbnb δεν θα εκτελούνται πλέον αυτόματα και ολόκληρο το ποσό θα φτάνει στον λογαριασμό του δικαιούχου δίχως να εκτελείται η αυτόματη δρομολόγηση της airbnb.

Για οικίες που διαχειριζόμαστε με το μοντέλο μέσω μισθωτηρίου

Το σύνολο του ποσού μίας κράτησης φτάνει στον τραπεζικό λογαριασμό της guesteasy. Οι πληρωμές θα τακτοποιούνται εν συνόλω τους στο τέλος του μήνα και συγκεκριμένα μετά τις 20 του τρέχοντος.

Παρέχουμε τις εξής επιλογές για τις πληρωμές κρατήσεων:

  1. Προεπιλεγμένες πληρωμές: Τα ποσά κρατήσεων του μήνα, που σας αναλογούν, μεταφέρονται στο IBAN σας, μέχρι το τέλος κάθε μήνα, στο σύνολό τους.

  2. Πληρωμή μέσω μεταφοράς IRIS: Εάν επιθυμείτε να γίνεται η πληρωμή σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το IRIS, εφόσον το ποσό δεν υπερβαίνει τα 500 ευρώ. Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τις μεταφορές IRIS από την τράπεζά σας για το ΑΦΜ σας ή τηλέφωνό σας και να μας αποστείλετε σχετικό email ενημερώνοντας μας για την ενεργοποίηση της σύνδεσης.

  3. Πληρωμή σε λογαριασμό PAYPAL: Παρέχεται η δυνατότητα αποστολής του ποσού σε λογαριασμό σας PAYPAL ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

  4. Πληρωμή σε IBAN πριν το τέλος του μήνα: Αν επιθυμείτε άμεση πληρωμή και το ποσό υπερβαίνει τα 500 ευρώ, (ή δεν διαθέτετε IRIS), η προμήθεια της τράπεζας για τη μεταφορά του ποσού βαραίνει εσάς, τον δικαιούχο του ποσού. Για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να μας αποστείλετε αίτημα άμεσης πληρωμής ποσού στο email της guesteasy.

Για οικίες που διαχειριζόμαστε με το μοντέλο co-host

Στο μοντέλο διαχείρισης co-host, δικαιούχος του εισοδήματος είναι ο ιδιοκτήτης της οικίας. Το σύνολο του ποσού κράτησης φτάνει μετά την αποδέσμευση αυτού από την εκάστοτε πλατφόρμα στον δικό του τραπεζικό λογαριασμό. Στο τέλος του μήνα ο ιδιοκτήτης οικίας μεταφέρει το ποσό που αντιστοιχεία στην υπηρεσία της guesteasy στο σύνολο των κρατήσεων αυτούσιο σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς, IRIS ή PAYPAL λογαριασμούς της. Για το σκοπό αυτό ο ιδιοκτήτης λαμβάνει σχετικό email με ειδοποίηση πληρωμής και σχετικές πληροφορίες.

Πότε αποδεσμεύουν οι πλατφόρμες πληρωμές μίας κράτησης

  • Airbnb: 24 ωρες μετά το checkin του επισκέπτη σας, το σύνολο του ποσού της κράτησης αποδεσμεύεται από το κανάλι και το ποσό αποστέλλεται στον λογαριασμό του δικαιούχου εισοδήματος

  • Homeaway group: 48 ωρες μετά το checkin του επισκέπτη σας, το σύνολο του ποσού της κράτησης αποδεσμεύεται από το κανάλι και το ποσό αποστέλλεται στον λογαριασμό του δικαιούχου εισοδήματος

  • Expedia: 24 ωρες μετά το checkin του επισκέπτη σας παρέχεται εικονική χρεωστική κάρτα η οποία μπορεί να χρεωθεί το ποσό κράτησης μέσω POS από τον δικαιούχο του εισοδήματος

  • Booking.com: 7-10 εργάσιμες ημέρες μετά την ημέρα του checkout το ποσό κράτησης μεταφέρεται στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου εισοδήματος

PreviousΔημιουργία airbnb λογαριασμού, πρώτης καταχώρησης και co-host λειτουργίαNextΤί είναι το paypal και πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό σε αυτό;

Last updated 1 year ago