Guesteasy Support
  • Guesteasy Knowledge Base
  • Γενικές πληροφορίες
    • Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχει η guesteasy;
    • Ποια πακέτα διαχείρισης προσφέρετε;
    • Ποιες είναι οι προδιαγραφές ώστε να μπορέσει η οικία μου να συμπεριληφθεί στα πακέτα της guesteasy;
    • Τί εξοπλισμό και παροχές χρειάζεται η οικία μου;
    • Πόσα έσοδα μπορώ να αναμένω από την ενοικίαση της οικίας μου;
    • Σε ποιες πλατφόρμες καταχωρεί η guesteasy την οικία μου;
    • Ποια είναι τα ποσοστά που κρατάει κάθε πλατφόρμα μετά από μία κράτηση;
    • Πόσες μέρες τον χρόνο επιτρέπεται να διαθέτω την οικία μου προς βραχυπρόθεσμη αστική μίσθωση;
    • Ποιες είναι οι πολιτικές ακύρωσης που εφαρμόζονται σε κάθε πλατφόρμα;
  • Έναρξη συνεργασίας
    • Έχω συμπληρώσει φόρμα ενδιαφέροντος. Πότε αναμένεται να επικοινωνήσετε μαζί μου;
    • Τρόπος καταχώρησης της οικίας σας
    • Τί πρέπει να προσέξω για την σωστή φωτογράφηση της οικίας μου;
    • Πώς μπορώ να στείλω τις φωτογραφίες της οικίας μου σε εσάς μέσω του wetransfer;
    • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία επαγγελματικής φωτογράφησης που προσφέρετε;
    • Τί θα χρειαστούμε για την έναρξη διαχείρισης μίας οικίας στο πακέτο Full;
  • Διαχείριση οικίας
    • Η οικία μου είναι ήδη καταχωρημένη στο airbnb. Μπορείτε να αναλάβετε το προφίλ μου;
    • Μπορώ να διαχειρίζομαι εγώ το ημερολόγιο της οικίας μου και να έχω πρόσβαση σε κεντρικό dashboard;
    • Δημιουργία airbnb λογαριασμού, πρώτης καταχώρησης και co-host λειτουργία
    • Πώς πληρώνομαι μετά από κράτηση;
    • Τί είναι το paypal και πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό σε αυτό;
    • Τι ειδοποιήσεις λαμβάνω μετά από μία κράτηση ώστε να προετοιμαστώ για την υποδοχή του επισκέπτη μου;
    • Τί πρέπει να κάνω αν δεν έχω πληροφορηθεί για την ώρα άφιξης του επισκέπτη μου;
  • Φορολογικές / λογιστικές πληροφορίες
    • Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Πληροφορίες όσον αφορά το Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής
    • Co-host ή απλό πακέτο διαχείρισης; Ποια τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα;
    • Νόμος 5073/2023 για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Powered by GitBook
On this page
  • Instant μοντέλο
  • On-Request μοντέλο
  1. Γενικές πληροφορίες

Σε ποιες πλατφόρμες καταχωρεί η guesteasy την οικία μου;

Η guesteasy αναλαμβάνει την καταχώρηση της οικίας σας στις μεγαλύτερες και πιο ανανγνωρισμένες πλατφόρμες παγκοσμίως αλλά και σε μία σειρά εξιδεικευμένων για μέγιστη προβολή ενώ ανά σεζόν προσθέτει μία σειρά από νέες πλατφόρμες.

Διαθέτουμε δύο μοντέλα καταχωρήσεων με βάσει τα οποία η οικία σας προβάλλεται στις βασικές ή όλες τις πλατφόρμες.

Instant μοντέλο

Στο instant μοντέλο, η οικία σας μπορεί να δεχτεί κράτηση ανά πάσα στιγμή από εμάς δίχως την δική σας πρότερη έγκριση. Από την στιγμή που έχουμε διαθεσιμότητα στο ημερολόγιο και ο επισκέπτης προχωρήσει σε κράτηση, αυτή θεωρείται ενεργή και μη ακυρώσιμη. Στο μοντέλο αυτό η οικία σας προβάλλεται σε όλες τις πλατφόρμες με τις οποίες διαθέτει σύνδεση αυτή τη στιγμή η guesteasy. To instant μοντέλο είναι το ιδανικότερο για την μέγιστη και σωστή προβολή της οικίας με σκοπό την μεγιστοποίηση των κρατήσεων σας.

Αναλυτικότερα:

  1. Airbnb

  2. Booking.com (+ affiliates)

  3. Expedia (16 κανάλια & 7.500 εξωτερικοί συνεργάτες - Expedia Group Partner Solutions) **

  4. VRBO/Homeaway Group (8+ κανάλια) ** ***

On-Request μοντέλο

Στο on-request μοντέλο, προβάλλονται όσες οικίες δεν έχουν άμεση και στιγμιαία διαθεσιμότητα οικίας. Συνήθως πρόκειται για καταλύμματα που συνεργάζονται με παραπάνω από μία εταιρίες όπως την δική μας και επιθυμούν παράλληλη προβολή από διαφορετικές ομάδες. Σε αυτή την περίπτωση και για την αποφυγή διπλοκρατήσεων, η οικία σας προβάλλεται μόνο στις παρακάτω πλατφόρμες σε βάση on request

  1. Airbnb

  2. VRBO / Homeaway Group

Στην περίπτωση που η guesteasy λάβει ερώτημα για την οικία σας στο μοντέλο on -request, πρώτα ελέγχει το ημερολόγιο σας ώστε να δούμε αν έχουμε λάβει από εσάς πρόσφατη επιβεβαίωση διαθεσιμότητας οικίας. Στην συνέχεια επικοινωνεί μαζί σας για να επιβεβαιώσει την διαθεσιμότητα. Μονο κατόπιν την δικής σας επιβεβαίωσης προχωράμε σε κράτηση. Οι κρατήσεις μετά από το στάδιο αυτό είναι μη ακυρώσιμες.

Το μοντέλο διαχείρισης κατόπιν αιτήματος (on-request) σταδιακά αποσύρεται από την guesteasy. Σε περίπτωση ενδιαφέροντος για διαχείριση με βάση το συγκεκριμένο μοντέλο, απαιτείται η προηγούμενη έγκριση από την ομάδα πωλήσεων και onboarding της guesteasy.


PreviousΠόσα έσοδα μπορώ να αναμένω από την ενοικίαση της οικίας μου;NextΠοια είναι τα ποσοστά που κρατάει κάθε πλατφόρμα μετά από μία κράτηση;

Last updated 1 year ago